Az utolsó mérföldig – Last Mile menedzsment a nagykereskedelemben, az egészségügyben és az iparban
A Last Mile Management bevezetése segít Önnek optimalizálni a készletfeltöltési folyamatokat, és megkönnyíti a vállalat logisztikai irányítását. A "Last Mile Management" a belső logisztika "utolsó mérföldjének" azaz a központi raktárhelyektől az összeszerelő munkahelyekig vagy más feldolgozási helyszínekig terjedő tervezését és ellenőrzését írja le. A Last Mile Managementet nemcsak az iparban használják, hanem olyan területeken is egyre nagyobb jelentőséggel bír, mint az egészségügy és a nagykereskedelem. Az e-polccímkék rendszere érzékeli, ha a raktárban lévő készlet hamarosan elfogy, és automatikus feltöltési folyamatot indít el, közvetlen újrarendelést kezdeményezve a gyártónál. Az intelligens mérleg rendszereket és intelligens címkéket használó utolsó mérföldes menedzsment elve intuitív és digitális utasításokkal teszi lehetővé a polcok egyszerű komissiózását és feltöltését.
A készletek folyamatosan frissített nézete azt jelenti, hogy mindig rendelkezésre áll egy optimalizált készletlista és egy frissített útvonalterv. A Last Mile Management lerövidített átállási időt és valós idejű adatadaptációt kínál az intelligens eszközökhöz, ami különösen felhasználóbaráttá teszi a folyamatot. Ez azt jelenti, hogy a készletszintek bármikor megtekinthetők, és nem áll fenn annak a veszélye, hogy egy tétel elfogy. A Last Mile Management az ARIMS mobilalkalmazással együtt képes tételek mozgatására, eltávolítására és hozzáadására. Ez a tételek valós időben frissített helyszínrajzát eredményezi.
- Elektronikus igénylés
- Papírmentes mobil alkalmazás
- Az összes cikk integrálása
- Szabadon konfigurálható összeszerelő munkaállomások
- Szabadon konfigurálható útvonal-meghatározás
- Egyszerű logisztikai, Ipar 4.0 eszköz
A Last Mile Management előnyei:
- Anyagáramlás optimalizálása - nem kell várnia az utánrendelésekre, és elkerülheti a túlkínálatot vagy készlethiányt.
- Tevékenységek csökkentése - a támogató rendszer optimalizálja a folyamatokat és időt takarít meg.
- Rugalmasság az átállásokban - Kifogyott egy termék, kevesebbre van szüksége, vagy újra akarja tölteni a készleteket és több termékre van szüksége egy rendelésből? Nem probléma - a szoftver rugalmasan alkalmazkodik.
- Teljes átláthatóság - a készletek bármikor teljesen láthatóak.
- Megbízhatóság - Az utánrendelés feldolgozása megbízható, soha nem marad készlet nélkül.
- Papírmentes - Kímélje a környezetet a teljesen papírmentes feldolgozással.
- Minden termék széles körűen integrálható - A platform bármilyen típusú terméket integrál, és számos területen alkalmazható.
A Last Mile Management megvalósítását különböző szoftverelemek támogatják.
A Digital Cockpit számítógépes alkalmazás különböző elemeket tartalmaz, amelyek egyszerű áttekintést nyújtanak a leltárról. Ezek közé tartozik például egy tevékenység grafikon, amely összefoglalja egy adott időszakban folytatott tevékenységeket. A keresősáv segítségével lehetséges az egyes tételek egyszerű keresése, a hely-áttekintéssel azonosíthatja a raktáron belüli különböző helyeket. Az intelligens számítógépes program tájékoztatást nyújt a következő szállítás állapotáról és időpontjáról, valamint átfogó cikk-áttekintést nyújt. A platformon keresztül a jelentések, a főbb számadatok és a kapcsolattartási adatok is könnyen megtekinthetők.
ARIMS MOBILE - MINDIG A ZSEBÉBEN
Az ARIMS mobilalkalmazás alapvetően három fő funkcióra oszlik.
- Item Finder: Szöveg, 2D vonalkód olvasó, Szövegfelismerés, NFC olvasó
- Tételadatok: Információk a tárolás helyéről, a feltöltési arányról és a megrendelésekről.
- Polcok vizualizációja: A feltöltöttségi arány és a megrendelések vizualizációja
Az ARIMS Mobile globális leltári áttekinthetőséget, grafikus elemzést és jelentéstételt, valamint valós idejű adatokat biztosít, amelyek a nap 24 órájában frissülnek, és azonnal jelzik a változásokat. Az intuitív és egyszerű platform lehetővé teszi, hogy a nagy mennyiségű adatot értelmezhetően és felhasználóbarát módon elemezzük. Ez többek között a teljes átláthatóság révén jobban kiszámíthatók a még hátralévő feladatok. A rendelkezésre álló funkciók növelik a belső hatékonyságot, azáltal, hogy az adatok közvetlenül a felhasználás helyén elérhetőek.
Érdekli a Last Mile Management alkalmazása, és részletes tanácsadást szeretne kapni? Forduljon hozzánk bizalommal!