Ügyfélforgalom-kezelés digitális ügyfélmegállítóval

Előnyei
  • Könnyen telepíthető és használható
  • Állandó információ az üzlet vásárlóforgalmáról
  • Átláthatóság az ügyfelek és az alkalmazottak számára
  • A munkatársak munkaterheinek csökkentése a digitális feliratok segítségével
  • Érthető és intuitív tervezés („Covid jelzőlámpás rendszer”)
  • Az alkotórészek a COVID-19 után is használhatók

MEGVALÓSÍTÁS ÉS TARTALOMKEZELÉS

A rendszer telepítése egyszerű és nem igényel különösebb szaktudást. Ha rendelkezik internet-hozzáféréses helyi vezeték nélküli hálózattal (wifivel) és szabványos hálózati kapcsolatokkal, akkor boltja alkalmas az intelligens ügyfélforgalom-kezelés megvalósítására.  A tartalom megjelenítésére gyakorlatilag bármely HDMI-csatlakozású monitor vagy TV használható. Ha az általunk ajánlott digitális ügyfélmegállító helyett a már meglévő kijelzőit szeretné használni, akkor a rendszerben található érzékelők és szoftverek mellett médialejátszóra is szükség van, amelyet szívesen biztosítunk Önnek a csomagban. Az érzékelők száma a bolt felépítésétől függ. Ha a bejárat és a kijárat azonos, egy érzékelő elegendő, ha a bejárat és a kijárat különböző, akkor két érzékelőre van szükség.

A kijelzők tartalma, valamint a hozzáférési beállítások adminisztrációja (pl. a határérték beállítása) könnyen kezelhető és szerkeszthető egy felhasználóbarát webes felületen keresztül. Tervezze meg a sablonokat a vállalati arculatának megfelelően, és adjon hozzá egyedi tartalmat: reklámokat, kedvezményes akciókat, bolti- vagy általános híreket! Ha a digitális ügyfélmegállítót egyben hirdetési felületként is használja, lerövidítheti a vásárlók számára az üzlet előtti várakozás idejét.

GALÉRIA

A Covid után: Vásárlási élmény és interaktív terméktanácsadás

Az érzékelők és a kijelzők a COVID-19 járvány után is ésszerűen integrálhatók az üzletek infrastruktúrájába. Míg az érzékelők statisztikai célokból továbbra is mérhetik az ügyfélforgalmat, a digitális hirdetőtábla használható például modern reklámhordozóként vagy interaktív terméktanácsadóként. Könnyítse meg ügyfelei számára az azonnali döntéshozatalt, és tegye feleslegessé, hogy online böngésszenek a keresett árucikk után! A virtuális értékesítési tanácsadók a kijelzőn vagy az érintőképernyőn megadják a kívánt termékkel kapcsolatos alapvető információkat.  Az e-shelf-labels digitális árcímkéihez való csatlakozásnak köszönhetően a címkékbe épített LED-ek villogása jelzi a termék helyét, így elkerülhető a hosszas keresgélés és vásárlás esetleges megszakítása.