Be Smart(bin)! - Egyszerű logisztikai menedzsment a SmartBin Flex és a SmartLabel segítségével
Az optimális időgazdálkodás lehetőséget ad arra, hogy kitűnjünk a versenytársak közül. Ezt teszik lehetővé a SmartBin Flex és a SmartLabel termékek: az automatizált készletfeltöltési rendszer és a zökkenőmentes rendeléskezelés biztosítja, hogy általánosságban javuljanak a vállalat logisztikai folyamatai. A PDi Digital cég hardveres kínálatának középpontjában a SmartBin Flex és a SmartLabel áll, amelyek együttesen forradalmasítják a raktárban a termékigény felmérésétől a rendelésen át a készletfeltöltésig vezető utat.
SmartBin Flex - A hagyományos tárolóktól az egyedi leltárkezelésig
Független, rugalmas és megbízható - a SmartBin Flex teljesen automatikusan, további kézi műveletek nélkül működik. A konténerekhez állandóan csatlakoztatott súlyérzékelőkkel a hardveres megoldás optimális leltárellenőrzést biztosít, és időt takarít meg. Minden egyes doboz független, így rugalmasan integrálható a meglévő összeszerelő munkahelybe. Vezeték nélküli, vagyis teljesen mobil, így bármilyen helyen felállítható és azonnal működőképes. A SmartBinbe integrált automatikus hibaellenőrzés hibabiztossá teszi a készüléket. Konfigurációjának köszönhetően a rendszer a nap 24 órájában üzemképes, és lehetővé teszi a raktár folyamatos felügyeletét. Leginkább figyelemre méltó funkciója azonban a teljes rendelési ciklus vezérlésének képessége, amely lehetővé teszi, hogy a termék közvetlenül az összeszerelési pontra kerüljön. A SmartBin funkcionalitását az ARIMS szoftvermegoldáshoz való kapcsolódás és a PDI Digital által tervezett digitális vezérlőhöz való hozzáférés teszi teljessé.
- Teljesen automatikus 24/7 működés
- Súlyérzékelők készletellenőrzéshez
- A vezeték nélküli kapcsolatnak köszönhető mobilitás
- Hibabiztosság
- Teljes rendelési ciklus ellenőrzése
- Ellátás közvetlenül az összeszerelési pontokon
- ARIMS - hozzáférés az irányítási szoftverhez
Automatikus készletgazdálkodás - Hogyan működik a feltöltési folyamat?
A SmartBin Flex rugalmas alkatrészként integrálódik az összeszerelési munkaállomás rendszerébe, és a súlyérzékelők folyamatosan figyelik a készletet. A vezérlőadatokat folyamatosan elküldi a Bossardnak rádiókapcsolaton keresztül. Ha logisztikai szűk keresztmetszetek lépnek fel, és elérik a megállapított minimális készletszintet, elindul az automatikus újratöltési megrendelés, és azt továbbítják a szállítónak. A szállító ezután szállítja a megrendelt termékeket az ügyfélnek. Ez a folyamat minden egyes alkalommal újra elindul, amikor az anyagok vagy termékek elfogynak, így többé nem kell aggódni a lehetséges szűk keresztmetszetek miatt.
A használatának előnyei:
- Rövidebb rendelési és szállítási idők
- Csökkentett készlet, kevesebb helyigény
- Kézi beavatkozás nélküli munkafolyamat
- Karbantartásmentes
- Gyors proaktív reagálás a kereslet változásaira
- Csökkentett működési költségek
- Teljes megbízhatóság
SmartLabel - Intelligens címkék a termékinformációk kezeléséhez
A SmartLabel mérete még kisebb, és rugalmasan alkalmazkodik a vállalat meglévő infrastruktúrájához. A vizuális ellenőrzés, a vezeték nélküli funkció és mobilitása optimalizálja a munkafolyamatokat. A valós idejű adatokkal biztosítja a szinkronizálást és a teljes rendelési ciklus ellenőrzését.
A SmartLabel intelligens digitális címke, amely bármilyen típusú dobozra rögzíthető. A termékinformációk, a rendelés státusza és az ismételt rendelések szállítási dátuma bármikor megjeleníthető a címkén. A SmartLabel a SmartBin Flex tökéletes kiegészítője, melyen közvetlenül és egyértelműen megjeleníthetők a mennyiségekre és szükségletekre vonatkozó fontos állapotjelentések. Az e-papír technológián alapuló SmartLabel egyik fő előnye a gombnyomásra történő rugalmas (újra)rendelési lehetőség. A kijelző különböző fényviszonyok mellett is könnyen leolvasható, megbízható, karbantartásmentes és alacsony energiafogyasztású.
- Vizuális ellenőrzés
- Vezeték nélküli és mobil
- Alkalmazkodóképesség a meglévő infrastruktúra használatakor
- Valós idejű adatok
- A teljes rendelési ciklus ellenőrzése
A rendelési folyamat illusztrációja a SmartLabel segítségével
Veranschaulichung des Bestellablauf mit dem SmartLabel
Ha a készlet mennyisége elérte az előzetesen meghatározott minimális értéket, a megrendelés gomb megnyomásával egyszerűen leadható az újratöltési rendelés. A rendszer automatikusan továbbítja az adatokat a rendelést feldolgozó szállítónak. A SmartLabelen folyamatosan látható a rendelés állapota és a szállítási dátum. Megállapodás függvényében a termékeket a beérkező áruk osztályára vagy közvetlenül az összeszerelő munkahelyre szállítják.
A SmartLabel előnyei:
- Közvetlen rendelés - folyamatok racionalizálása az összeszerelés helyszínén
- Átláthatóság: Bizalom és biztonság
- Karbantartásmentesség
- Költségcsökkentés
- A belső hatékonyság növelése
- Megnövekedett nyereségesség
- Több idő az alapvető üzleti feladatokra
Be Smart(bin)!
A SmartBin és a SmartLabel intelligens ipari megoldások két dolgot egyesítenek: a digitalizáció iránti igényt az iparban és a logisztikai ágazatban, valamint a megfelelő időt. Győződjön meg a hardveres megoldásokról, amelyek a megfelelő szoftverrel együtt forradalmasítják a logisztikai menedzsmentet. Felismerte a SmartBin Flex és a SmartLabelben rejlő lehetőségeket, és érdeklődik a bemutatott termékek iránt? Vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen adunk tanácsot!
Ähnliche Produkte
- VUSION
A VUSION sorozat elektronikus árcímkéi moduláris felépítésüknek köszönhetően a raktárlogisztika és a kiskereskedelem számos alkalmazási területére alkalmasak.
- Newton
A NEWTON termékcsalád elektronikus címkéi az egyedi formatervezést és az erős műszaki alapokat ötvözik. Ez azt jelenti, hogy a kiskereskedelemtől kezdve a raktározáson át a logisztikáig mindenhol használhatók jelzésekként.
- Ipar
Elektronikus címkézés útvonaljegyzékekhez, raktárkezeléshez, szervezéshez vagy a folyamatban lévő folyamatok optimalizálásához.