Digitális árcímkézés a Fahrrad XXL üzleteiben

A Fahrrad XXL Group a "EXPERIENCE / TEST / GO" állítással a márka sokszínűségét, a személyes tanácsadást, a szenvedélyt és a kerékpáros know-how-t képviseli. Óriási kerékpárüzleteikben a vásárlók nemcsak kerékpárokat és e-bike-okat találnak, hanem kiegészítők széles választékát is, a sisaktól a vizespalack-tartókig. Az üzletben való értékesítés kibővítésre került az online webshoppal is, amely digitálisan tükrözi a Fahrrad XXL Group teljes kínálatát.

A kihívás az volt, hogy a hatalmas kerékpárüzleteknek egy modern és mindenekelőtt dinamikus árcímkézési megoldást kínáljunk, amely gyorsan alkalmazkodik az online árak változásához anélkül, hogy sok időt venne igénybe. A 2000-3000 kerékpárral és még több kerékpáros kiegészítővel rendelkező Fahrrad XXL-nek digitális megoldásra volt szüksége. A belső árukezelő rendszerhez kapcsolódó, digitális árcédulákat és szoftvert tartalmazó ESL rendszer tökéletes választás volt, és kezdetben a Griesheim-i telephelyen tesztelték. Ezt követte a Fahrrad Franz GmbH mühlheim-kärlichi, mainzi és koblenzi fiókjaiban, valamint a Fahrrad XXL csoport más tagjainak üzleteiben Németország-szerte.

1.6 & 2.2 VUSION címke a SES-imagotag-tól

A Fahrrad XXL ESL megoldása a SES-imagotag 1.6 és 2.2 méretű VUSION címkéket és a Jeegy szoftvert tartalmazza. Az elektronikus árcédulák kerékpárokhoz való rögzítéséhez speciálisan kifejlesztett tartókat alkalmaztak.  A személyzet számára az előny az összes árcédula központi vezérlése a szoftveren keresztül, a meglévő árukezelési rendszerrel összekapcsolva. Néhány kattintással az egész üzletben módosíthatók az árak anélkül, hogy az alkalmazottaknak kézzel kellene kicserélniük a táblákat. Az ESL-megoldás emellett lehetővé teszi az online áruházzal szinkronizált automatikus és dinamikus árcímkézést. Ez garantálja az átláthatóságot és a versenyképességet az árak tekintetében online és a helyszíni kiskereskedelemben.