Elektronikus árcímkézés a boltban

A SportScheck több mint 70 éve az egészséges és sportos életmódot folytató emberek központi találkozóhelye. Minden 1946-ban kezdődött, amikor Otto Scheck régi katonai ruházatból megszabta az első téli sportokra szánt kollekciót. Mostanra a cég már majdnem 70 éve létezik, és hatalmasra nőtt, 34 fiókkal Németország-szerte és évente több mint 10 millió látogatóval. Az online áruház is egyre bővül, és ma már több mint 500 márka 50 000 termékét tartalmazza.

Ekkora számokkal sürgető volt számukra a digitálizálás irányába való elmozdulás. Az első nagyobb lépés az árucikkek és sporteszközök digitális árcímkézése volt, hogy a papír alapú árcímkéket megszűntessék és a manuális árazást digitális megoldás váltsa fel. A SportScheck ezért az elektronikus árcímkék különböző szolgáltatóit kutatta fel, és végül az elektronikus polccímkék mellett döntött. A lipcsei és stuttgarti üzletekben már megtörtént az első átállás az analóg címkékről az elektronikus címkékre.

4,3 hüvelykes és 1,6 hüvelykes Newton címke: ideális az összes információ lejátszásához

A SportScheck és az e-shelf-labels a SoluM operációs rendszert választotta az integrált AIMS felhőmegoldással az árcímkékhez. A címkék megjelenítési méretét tekintve két különböző méret állt rendelkezésre, amelyek mindegyike tökéletesen megfelelt a választott alkalmazási forgatókönyvnek. A cipőosztály számára a 4,3 hüvelykes, a ruházati termékek számára pedig az 1,6 hüvelykes változat került bevezetésre. A felhőalapú "Advanced Information Management System" (AIMS) segítségével a teljes ESL-rendszer mostantól a munkahelyről kezelhető, és a különböző üzletekben egységes megjelenés biztosítható. A címkék gyors frissítése ár- vagy információváltozások esetén mostantól nem jelent problémát, és pillanatok alatt elvégezhető.

Végre hatékony és fenntartható

"Az üzletekben a címkék átalakításának előnyei nemcsak hatalmas időmegtakarítást jelentenek az alkalmazottak számára, hanem modern és jövőorientált környezetet is teremtenek az üzletben. Így semmi sem áll a vásárlók optimális vásárlási élményének útjába." - Eickhoff úr, üzletvezető