Linistry

Forradalmi megoldások a várólisták kezeléséhez

A Linistry sokkal több, mint egy egyszerű szoftvermegoldás - ez a válasz az Ön szervezetének és ügyfeleinek változó igényeire. A Linistryvel rugalmas és testreszabott várólista-kezelést kap, amely optimalizálja a műveleteket, növeli a hatékonyságot és új szintre emeli az ügyfélélményt.

A kiskereskedelemben a várakozás frusztráló lehet a vásárlók számára, legyen szó csúcsszezonról, kiárusításról vagy akciókról. A Linistry segítségével ezt a várakozási időt értékes vásárlási idővé alakíthatja. A vásárlóknak többé nem kell hosszú sorban állniuk, és a felszabaduló időt arra használhatják, hogy többet nézelődjenek és vásároljanak az üzletében.

Javítsa hatékonyságát és növelje eladásait!

DIGITÁLIS SORBAN ÁLLÁS

A Linistryvel való kapcsolattartásnak számos módja van: Egy meglévő alkalmazásba integrálva, alkalmazás nélküli weboldalon, chatbotban vagy akár digitális eszköz nélkül is. Hitelkártyás vagy más chipes/mágneses kártyás azonosítás is lehetséges.

EGYÉB ALKALMAZÁSOK
  • Kiskereskedelem
  • Távközlés
  • Rendezvények
  • Hatóságok
  • Gyógyszertárak
  • Fodrászok

A Linistry további előnyei egy pillantásra

  • Könnyű hozzáférés: A Linistry a helyszínen és távolról is elérhető, így maximális rugalmasságot biztosít.
  • Bónusz szabadidő: Kevesebb várakozási időt takarít meg és növeli az ügyfelek hűségét. A látogatók szabadon tölthetik az idejüket, és a helyszínen történő várakozással járó kellemetlenségek nélkül folytathatják a vásárlást.
  • Értesítés a megfelelő időben: A Linistry gondoskodik arról, hogy vásárlói időben értesüljenek arról, ha sorra kerülnek.
  • Háttérmunkák: A rendszer a bejövő adatok alapján segíthet a munka megtervezésében azáltal, hogy megmutatja a csúcsidőszakokat, és megfelelő kommunikációs intézkedéseket javasol.Rugalmasság: A Linistry számos testreszabási lehetőséget kínál, és zökkenőmentesen integrálható a meglévő alkalmazásokba, weboldalakba, chatbotokba és egyebekbe.