Captana: Intelligens polcok a biztonságos leltár valós idejű áttekintéséhez
Nincs több üres polc a vásárlók számára: A megbízható készletgazdálkodás a döntő előfeltétele annak, hogy vállalkozása elkerülje a polcok megüresedését és az "out of stock"-ot, és így versenyképes maradjon a kis- és nagykereskedelemben tapasztalható áruforgalommal szemben. A kiskereskedelem mellett az ipari szektorban is szükség van optimalizált és megbízható anyaggazdálkodásra: Ahhoz, hogy a munkafolyamatokat folyamatosan folytatni lehessen, az állandó anyagáramlás miatt pontos készletgazdálkodásra van szükség. A SES-imagotag által az elektronikus polccímkékkel együtt kifejlesztett "Captana" automatizált, valós idejű polcfelügyelet garantálja a készlet áttekintésének ezt az átfogó, valós idejű átláthatóságát.
Az automatizált polcfelügyelet felismeri az üres polcokat/elhelyezéseket
EGYÉRTELMŰ KAPCSOLAT A POLCCÍMKE ÉS A TERMÉKTÉTEL KÖZÖTT
A gépi tanulás segítségével a Captana képes digitálisan felismerni és valós időben jelenteni az üres árukat és a készlethiányt: Az elektronikus árcímkézés azt jelenti, hogy minden egyes termék egyértelműen kapcsolódik egy digitális polccímkéhez, így a raktárban vagy üzletben lévő polcot a biztonsági kamera érzékelői beolvashatják.
A rögzített adatok alapján valós időben elkészül a polcok rendelkezésre állásának planogramja. Ezek az adatok hőtérképen is megjeleníthetők.
- Rendelkezésre állás a polcon: a készlet biztonságos áttekintése valós időben
- A készlethiányos helyzetek minimalizálása
- A készlethiányos helyzetek megjelenítése
- Költségcsökkentő raktározás
- Földrajzi lokalizáció a ShelfWatch alkalmazásban
- Több idő a személyzet számára a hatékony készletgazdálkodásnak köszönhetően
- Az értékesítés hatékony növelése
- Adatalapú készletoptimalizálás
- Gyors és egyszerű támogatás a beszerzéshez
- A logisztika optimalizálása
A GEOLOKALIZÁCIÓ IDŐT TAKARÍT MEG A SZEMÉLYZET SZÁMÁRA
Az automatikus polcfelügyelet közvetlenül a polcok vizuális képén felismeri és megjelöli a készlethiányt (a polcokon való elérhetőséget). Az egyes termékekkel való pontos és külön-külön történő összehasonlítás eredményeként a készlethiány helyzete pontosan és vizuálisan rögzítésre kerül. Így még a digitális címke kézzel történő beolvasása is szükségtelenné válik, mivel az alkalmazottak közvetlenül az okostelefonjukon lévő ShelfWatch alkalmazásból kapnak utasítást, és a geolokalizáció segítségével navigálnak az intézkedési ponthoz.
HATÉKONY KÉSZLETGAZDÁLKODÁS A BESZERZÉS OPTIMALIZÁLÁSA ÉRDEKÉBEN
A folyamatos felügyelet hosszú távon a vállalat beszerzésének tervezését is optimalizálja. A munkatársak konkrét információkat kapnak a keresletről és a készletszintekről. Ez lehetővé teszi az egyes termékek optimális rendelési mennyiségének meghatározását és a jövőbeli igények becslését. A konkrét tervezés lehetővé teszi a fenntartható készletgazdálkodás felé való elmozdulást is, magas költségek nélkül.
- Csatlakoztassa saját termékadatbázisát a polcfelügyeleti szoftverhez.
- a ShelfWatch alkalmazás telepítése
- a kamerák beállítása a raktárban vagy az üzlethelyiségben
- az elektronikus árcímkézés felhelyezése a tételekre
- az automatikus polcfelügyeleti rendszer tesztelése
- a készlethiány folyamatos, valós idejű nyomon követése a ShelfWatch alkalmazás segítségével
- a saját beszerzés tervezésének folyamatos irányítása az összegyűjtött adatok alapján.
Captana rendszerarchitektúra
A KÉSZLETKIMARADÁS MINIMALIZÁLÁSA & A FELESLEGES RAKTÁROZÁSI KÖLTSÉGEK ELKERÜLÉSE
Az automatizált polcfelügyeleti megoldás használatával a készlethiányos helyzetek jelentősen minimalizálódnak, ami elégedett és visszatérő ügyfeleket eredményez. A készletszintek és a felesleges készletek csökkentése mellett minden vállalat célja a kapcsolódó felesleges raktározási költségek elkerülése. A "Captana" rendszer átfogó átláthatóságot biztosít valós időben, így a készletszintek alacsonyan tarthatók anélkül, hogy a szállítási képességet korlátoznák. Végső soron a polcokon való rendelkezésre állás optimalizálja a vállalat rendelkezésre állását a hatékonyság növelése és a költségek csökkentése érdekében.
CAPTANA AUTOMATIZÁLT POLCFELÜGYELET A SZUPERMARKETBEN
A kiskereskedelmi gyakorlatban a Captana automatizált polcfelügyelet a következőképpen működik: A vásárló levesz egy terméket a polcról, mire ez a művelet üzenet formájában elküldésre kerül az alkalmazott okostelefonjára vagy személyi digitális asszisztensére (PDA). Az alkalmazott ezután egy digitális térképen pontosan látja, hogy az üzletben melyik pozícióban melyik terméket kell feltölteni vagy újrarendelni. A szoftvernek köszönhetően a szükséglet azonnal látható, a személyzet pedig közvetlenül reagálhat, és elkerülheti az üres polcokat.
Szeretné integrálni a Captanát az infrastruktúrájába a biztonságos és hatékony készletátnézés és a polckészletek optimalizálása érdekében? Szívesen adunk Önnek tanácsot, hogy miként valósíthatja meg ezt a digitális árcímkézéshez szükséges hozzáadott értékű funkciót kiskereskedelmi vagy ipari környezetében. Egyszerűen kattintson az alábbi gombra a kapcsolatfelvételhez.
Ähnliche Produkte
- Queuing Solution | Linistry
Szüntesse meg az ügyfelek várakozási idejét és nyújtson első osztályú ügyfélkiszolgálást az intelligens Linistry várólista-kezelő rendszerrel.
- Content-Management | Screeenr
A Screeenr a digitális táblák és interaktív terméktanácsadók központosított kezelésének digitális platformja.
- Scan & Go | Shopreme
Fizessen a polcon. Kombinálja a digitális árcédulákat egy olyan mobilfizetési megoldással, amely innovatív vásárlási élményt nyújt vásárlóinak & lehetővé teszi a teljesen automatizált számlázást.